Home » Meja Bantuan 1BestariNet

Meja Bantuan 1BestariNet

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
Untuk makluman, pihak sekolah hendaklah melaporkan semua aduan berkaitan permasalahan 1BestariNet ke Meja Bantuan 1BestariNet untuk tujuan tindakan dan rekod pihak yang bertanggungjawab. Laporan boleh dibuat melalui beberapa cara iaitu :

 

  1. Telefon kepada Meja Bantuan 1BestariNet di talian 018-7998787.
  2. Emel aduan ke moesupport@ytlcomms.my.
  3. Mengisi maklumat aduan di portal https://1bnselfcare.yes.my.

Jika pihak sekolah tidak dapat menghubungi salah satu cara di atas, aduan boleh dihantar secara terus melalui email ke pmo.operasi@1bestarinet.yes.my atau menghubungi pegawai PMO untuk bantuan.

Abdul Moeis ABdul Shukor PMO

1. Connectivity dan Content Filtering:
a. Nombor Telefon : 018-7997917 / 018-7997901 / 018-7997905 / 018-7997904
b. SMS : 019-2896605 / 019-2239302 / 019-2239261 / 019-2239245

2. VLE
a. Nombor Telefon : 018-7997914 / 018-7997900
b. SMS : 010-4016605 / 010-4006605

3. Dongle
a. Nombor Telefon : 018-7997914 / 018-7997902
b. SMS : 010-4016605 / 019-2426605

4. 1BRIS
a. Nombor Telefon : 018-7997915 / 018-7997906
b. SMS : 019-3596605 / 019-2836605

 

*Sumber Rujukan : PKG SELANDAR

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *